איך בוחרים טבעת נישואין? כל מה שחשוב לבדוק

אם אתם תוהים איך בוחרים טבעת נישואין, הגעתם למקום הנכון. במדריך שלפניכם נסביר מה הכי חשוב לבדוק בבחירת טבעת נישואין, מה המשמעות של משקל הטבעת ואיך לבחור את הטבעת המושלמת עבורכם מתוך המבחר הרב.

“לבחור נכון”: חשיבות הבחירה בטבעת הנישואין הנכונה
טבעת נישואין היא סמל שהוא גם פרטי וגם ציבורי. זה סימן לאהבה ונאמנות בינינו לבין בני זוגנו, וזה גם מסמל לשאר העולם שאנו נמצאים במערכת יחסים מחייבת לטווח הארוך. טבעת נישואין יפה היא דרך לציין את ההתחייבות ההדדית זה לזו שביצענו ביום חתונתנו, ואת הרצון שלנו להיות עם בן או בת הזוג שלנו לנצח. בעוד שטבעת האירוסין מסמלת את הבטחת הנישואין, טבעת הנישואין עצמה היא זו שהופכת את הנישואים לרשמיים.

קולקצית טבעות נישואים
טבעות נישואים

איך לבחור טבעת נישואין לאישה

האפשרויות לבחירת טבעות נישואין לנשים משתרעות על מגוון רחב מאוד של קווים עיצוביים: החל מטבעת נישואין קלאסית העשויה רצועת מתכת פשוטה וחלקה ועד לטבעות נישואין בעיצובים מודרניים יותר כמו טבעות נישואין עם טביעות האצבע של בני הזוג, טבעת רקועה או טבעות נישואין בשיבוץ יהלומים. דרך מצוינת להתחיל את החיפוש שלכם אחר טבעת נישואים לנשים היא על ידי בחינת הסגנונות המובילים לנשים בקטלוג טבעות הנישואין שלנו, שם תוכלו לקבל סקירה כללית של העיצובים הפופולריים ביותר שלנו, כולל טבעות זהב קלאסיות, שגם הן בחירה נפלאה עבורזוגות שמעדיפים קו פשוט, נקי ומסורתי בבחירת טבעת הנישואים שיענדו על אצבעותיהם. 

טבעת נישואים לאישה
טבעת נישואים לאישה

בחירת טבעת נישואין לגבר
גם מגוון טבעות הנישואין לגברים מתפתח ומתרחב במהירות בשנים האחרונות. למרות שטבעות הנישואין הקלאסיות לגברים העשויות זהב לבן או זהב צהוב הן עדיין בין הדגמים הפופולריים ביותר בארץ, אנו שמחים להציע לכם גם עיצובים יפים ומיוחדים מזהב אדום, לצד אפשרות לבחירת הגימור הסופי של הטבעת עם “פיניש” מט או מבריק. בנוסף, תוכלו להוסיף גם חריטה על גבי הטבעת, לבחירתכם.

טבעת נישואים לגבר
טבעת נישואים לגבר

מה הכי חשוב לבדוק בבחירת טבעת נישואין?
בבחירת טבעת נישואים כדאי לשים לב לארבעת הנושאים הבאים:

1. סוג המתכת שממנו הטבעת עשויה
המתכות הפופולריות בשימוש בטבעות נישואין קלאסיות הן כאמור זהב לבן או צהוב. אך בהחלט ניתן לעצב טבעת נישואין העשויה גם זהב אדום, פלטינה או מתכות עמידות מסוגים אחרים, כתלות בטעמכם ובתקציב העומד לרשותכם לקניית טבעות הנישואין שלכם.
אם אתם תוהים לגבי סוג הזהב הטוב ביותר עבור טבעות נישואין, שימו לב שטבעות הנישואים שלנו מזהב צהוב, זהב אדום וזהב לבן זמינות כולן כטבעות נישואין 18 קראט או טבעות נישואין באיכות 14 קראט. זאת מכיוון שזהב טהור 24 קראט הוא רך מדי ליצירת טבעות נישואין עמידות לאורך זמן ולכן פחות מקובל ליצור ממנו טבעות נישואין וגם לא ממש מומלץ.

2. צבע הטבעת
אנשים רבים המעדיפים מראה של מתכת כסופה על פני מתכת זהובה, בוחרים בטבעת נישואין מזהב לבן, בעלת מראה דמוי פלטינה עם תג מחיר נמוך יותר.

3. התאמת גודל הטבעת לאצבע

יש לנו כמה טיפים וכלים מעולים למציאת גודל הטבעת המתאים לכם במדריך למציאת מידת טבעת. השיטה הראשונה מסבירה כיצד לגלות את מידת הטבעת שלכם בעזרת סרגל מדידה וטבעת האירוסין שכבר בבעלותכם כנקודת ייחוס. האפשרות השנייה היא למדוד את היקף האצבע שלכם בעזרת חוט או עם רצועה דקה מבד. כמובן, תמיד תוכלו להגיע ביחד לפגישה אצלנו ולמדוד פיזית את הדגמים שמוצאים חן בעיניכם, עד למציאת מידת הטבעת המושלמת עבורכם.

4. משקל הטבעת
משקל טבעת נישואין מהווה גם הוא פרמטר “עם משקל”, כשבוחרים טבעות נישואין.
התמחור לטבעת נישואין הוא במידה רבה נגזרת של משקל הטבעת. בדרך כלל ההעדפה היא לבחירת טבעת יפה ומעודנת במשקל נמוך יחסית, כך שתרגיש קלה על האצבע ולא תכביד. יחד עם זאת, חשוב להיזהר מרכישת טבעות במשקל נמוך מדי משום שהדבר בא לרוב על חשבון איכות הטבעת והגימור שלה. כאשר אין כמות מספקת של חומר שהצורף יכול לעבוד איתו בעיצוב טבעת הנישואים, קשה להגיע לליטוש ברמה גבוהה שיפיק טבעת מבריקה ונעימה על היד. לכן טבעות נישואין כדאי למדוד פיזית בחנות כדי להתרשם גם מהניראות שלה על האצבע שלכם וגם מהתחושה והנוחות.

מה שלא תבחרו – העיקר שתעשו את זה ביחד
אחת ההתפתחויות המרגשות ביותר ששמנו לב אליהן במהלך השנים האחרונות, היא שיותר ויותר זוגות בוחרים לרכוש טבעות אירוסין וטבעות נישואין ביחד – ובמקרים רבים, חושבים כיצד הבחירה שלהם בטבעת אירוסין או טבעת נישואין מסתנכרנת, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה סמלית, כך שהטבעות של כל אחד מהם ישלימו אחת את השנייה. שיהיה לכם מזל טוב ובשעה טובה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

WhatsApp chat